söndag, januari 21, 2007

Young and restless

Den är veckan har jag inte gjort något produktivt .
Kursen börjar officiellt på tisdag nästa vecka.

Så på min lediga vecka har jag:

- läst ut min Nick Hornby bok - A long way down. Vilken förträfflig bok. Läs den.
- Sovit, sovit och sovit.
- Städat.
- suttit framför datorn för många timmar.
- Sovit.
- Upptäckt nya låtar.
- Slötittat på Tv för många timmar.


Sist men inte minst har jag börjat titta på Heroes och Dexter som jag påbörjade månader sen, men andra tv serier kom ivägen. Och denna vecka var passande nog.

Ärligt talat vet jag inte vad jag tycker om Heroes. Jag har sett 8 avsnitter, och avsnitt 1-2 var riktigt bra, men sen till avsnitt 7-8 blev det bra.

När jag såg trailern för serien i augusti så verkade den vara riktigt bra.

Jag gillar verkligen inte när det så mycket hype runt en serie (Som Heroes). Man blir mindre intresserad.

Så var det också för Lost, men jag visste inte att det var så mycket hype runt den serien när jag började titta på den i tv4.

Men jag ska se klart de 3 sista avsnitten och sen får jag se.

Och Dexter är så fantastiskt. Pilotavsnittet var ju så bra när jag såg den för några månader sen. Har inte hunnit se de resterande avsnitterna, ska göra det nästa vecka.


Over and out.