torsdag, januari 18, 2007

We will carry on.

Två personer från min förflutna kontaktade mig härom dagen. Det var märkligt att de två kontaktade mig på samma dag. Jag blev förvånad att de fortfarande hade mitt nr. De och många andra finns inte längre in min telefonbok.
(Jag raderar alltid nr, haha)
Det ene hade skrivit ett sms och hade inte skrivit något namn. Dumt att tro att jag fortfarande skulle ha numret sparat, när man har inte träffats i månader.
Den andra ringde, men det var sån dålig mottagning att jag hörde inte personen och la på helt enkelt. Men nyfiken som jag är, var jag ju bara tvungen att ta reda på vilka de människorna var. Ett misstag. Skulle inte ha gjort det.

Ja, det var två människor jag kallade vänner en gång i tiden.

Och båda ville träffa mig.

De hade inte förstått än, att vi inte var vänner längre.